Mammas tjej

Har precis lagt Malva. Hon GICK in i sovrummet och hämtade sin snutte och har gått runt med den nu ett tag, en tröttis tjej har jag..

Dagen började bra, sovmorgon till kl 9 då sambon klev upp och gjorde gröt medans jag gick ut med Gizmo. Sedan har vi varit ute korta rundor med Gizmo, jag har städat, vi åkte och köpte oss mjukglass, gick lite på Netonnet, grillade och åt mat. Sambon åkte till jobbet efter maten och nu sitter jag i fotöljen i väntan på att Malva somnat ordentligt så jag kan springa ut med Gizmo en snabbis och sedan vänta soffläge efter en låååång dusch!!

2012-05-13 @ 19:21:21 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Valeria- Mamma till Williot och gravid med Skruttis

Duktiga tjejen! :) Tiden går så fort och det är så roligt att se hur varje enskilt barn lär sig!! :)

hihi!!

KRAM till er!

2012-05-13 @ 21:15:46
URL: http://mammavaleria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0