Sjukstuga

Malva har åkt på sin FÖRSTA RIKTIGA FÖRKYLDNING. Hostar, snoret rinner heeeela tiden, febrig från och till och inte sitt vanliga jag. Och jag är dålig jag med. Vaknade imorse, genomförkyld, jätte ont och öm/svullen i halsen. Nu är jag jätte öm i kroppen och helt slut.
Så vi får se hur jag mår imorgon, tar en dag i taget.

Och min syster kom igår och ska vara här till måndag, så nu ska vi umgås och kommer komma in här då och då, när det passar och jag har orken.

En slut liten tös, en sjukling, som älskar mys med mamma<3

2012-03-28 @ 15:21:43 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

Åh vad tråkigt, ni får krya på er! Hoppas ni blir friska snart. Hörde av Tobias att ni ville hitta på något nästa helg, det låter som en väldigt bra idé! :) Jag är absolut på! Kram

2012-03-28 @ 17:58:44
URL: http://anniess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0