Pyssel lördag

Igår var Malva och jag hos Linn från halv 11 på morgonen till halv 8 på kvällen. Vi höll på hela dagen med att lägga trägolv ute på hennes stora balkong, och vi skulle sätta ihop hennes soffgrupp i utemöbel som var skit. Det felade hela tiden 0.5cm till skruvarnas håll, men efter mycket om och men så gick det bra. Våld löser visst det vissa saker :))
Så igår var vi hemma till strax innan Gladiatorerna började och vid nio somnade Malva och jag gick och la mig strax efter, duschade bara först!

Update: Cyklingeb gick superbra :) Det var ju inget att vara rädd för. Malva ÄLSKADE det och var supernöjd där bak.. I och med att det är fint väder idag ska vi cykla bort till affären för blöjor och gröt, sedan tar vi oss en tur till min vän Madde för lite prat och mys denna söndags förmiddag :)


2012-03-25 @ 08:14:40 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Pernilla från Kiruna

Vad mysigt på Linns balkong!

2012-03-26 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0