Ny vecka

God morgon!

Igår blev det inte mycket bloggande. Vi städade och tvättade hela dagen och när kvällen väl kom så var jag såååå trött. Jag däckade direkt när jag la mig, men sedan vaknade Malva för sitt sista mål som hon ej ville ha när det väl var dags och så vaknade hon kvart i 6 imorse :/ Jag tror jag får vänja mig vid att kliva upp tidigt, så de får bli tidigt i säng på kvällarna!!

Nu kröp Malva in i sovrummet och hittade henne mer nappen och snutten så då betyder det att hon vill snozza lite :)

Idag har vu inget planerar att göra, så vi får se vad som sker idag. Tar timme för timme!! :)

2012-03-19 @ 08:02:41 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Valeria

Åh har du också en morgonpigg bebis?

Williot gör morgon allt ifrån halv 5-7 på mornarna. Jag gör också kväll tidigt, men dagarna känns faktiskt relativt korta sedan man fick barn!!

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2012-03-19 @ 08:40:36
URL: http://mammavaleria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0