Med Andra Ord

Finns det något roligare sällskapsspel än Med Andra Ord?
Enligt mig så finns det inte det. Ikväll kom mamma, Pär och syrran hit till oss för lite knytkalas och det blev tacos :) Efter maten spelade vi spelet, där den Äldre generation vann över oss den yngre :) Fasiken vad kul det var..

Imorgon vankas det dop av min nya lilla kusin Elvira, men vi är inte säkra på om vi, eller Malva är kry nog. Så vi får se imorgon bitti hur läget ser ut, och är hon hyfsat pigg åker vi över efter dopet i kyrkan och tittar förbi en stund. Men allt beror på hur tösen mår. Just nu så hjälper inte bricanylet något. Fortfarande tung andning, hostan är likså kvar och inte mycket sömn. Kanske blir att ringa doktorn imorgon igen om det inte blir bättre..

Nu ska jag avnjuta lite egentid, en dusch och fixa mina naglar. Eller naglarna är egentligen inget att fixa. De är nerklippta rejält men något går nog att ordna :)

2012-03-31 @ 20:43:07 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma Josefine

sv: Hihi ja visst är dom bra att ha :D



Butiken finns i Kungälv men har en hemsida med webshop ifall du går in på www.tartdecor.se :) de har massa fina saker ! Kram kram

2012-04-01 @ 09:42:31
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: jag menade mönstret på mössan, alltså hur man syr den, inte tyget :)

2012-04-01 @ 09:44:01
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: fia

haha i love med andra ord!!

2012-04-01 @ 20:34:27
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0