Leos lekland

Idag kom Jenny (Malvas gudmor och även min "syster") in till oss.
Vi åkte till Leos lekland efter att ha uträttat lite ärenden. Och vad kul vi hade det :) Denna gången lekte faktiskt jag. Åkte lite ruschkana där Malva satt i mitt knä men det var inget populärt, tror den gick lite för fort för henne, för den för bebisar gick bättre :) En mycket mysig dag med Jenny har vi haft. Jag gjorde även hennes naglar lite snabbt innan hon skulle åka (glömde bild) men de blev ljusblåa med pärlemo i och vita dekorationer med hjälp av stämplarna :)

Nu väntar vi på att Melodifestivalen ska början och LOREEN ska bara vinna, så är det bara. Den ända som jag verkligen håller på fast att det finns fler som är bra men Loreen ska vinna. Hon har stora chanser att ta hem hela festivalen! Nu ska jag kissa Gizmo innan det börjar! Godkväll på er..




Malva med sin bästa gudmor Jenny <3 Ni är bäst!

2012-03-10 @ 19:35:26 Malva 9 - 12 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: jen

sv: den är vind och vattentålig så det räcker med en långarmade tröja/body. el tjockare tröja. när det blir varmare ute.

Nu kan man ha den under en skaljacka/skaloverall när det är plusgrader ute. den är verkligen super bra, kostar lite men dtn är den värd.

Tindras kostar 399kr. men jag hade 20% på hela köpet samt bonuscheck.

Olivers kostar 499kr så deras 2 blir juh 900kr men jag betalade bara 700kr för allt så det var det lätt värt =) inte ens fullpris för dom tillsammans sne mössa, vantar =) ibland är det bra med % kuponger samt bonuscheckar hehe.

2012-03-10 @ 23:45:17
URL: http://lifeofjen.blogg.se/
Postat av: Annie

Tack Jennie :D Nej gud nej, det har jag inte. Jag kunde lägga in den själv men det är ungefär så långt mina kunskaper sträcker sig. ;)

2012-03-11 @ 12:05:55
URL: http://anniess.webblogg,se
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Vad roligt med lekland! Mysiga bilder =)



trevlig kväll!

2012-03-11 @ 15:42:56
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Madde

Ser härligt ut.

Så nu är hon redo för leklandet? :)Kul.

Frågade ju för ett par veckor sedan.

Är kanske inte lika bra och rolig som gudmodern <3 men jag följer gärna med någon gång.

2012-03-12 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0