Förkyldningen har nått oss

Ja vart ska jag börja. Jo med att förkyldningen har nått oss.
Inatt har vi varit panikslagna över Malva. Hon vaknade vid halv 11 igårkväll, kippade efter luft och hostade så tårarna rann. Med paniken och gråten i halsen öppnade jag upp balkongen och gav henne juice, dom hon drack och efter någon minut lugnade hon ner sig (och jag med för den delen) och sedan blev det bättre. Men sambon fick köra bort till akuten för att hämta ut nässpray. En vakande natt över Malva, och så vaknade både M ich jag förkylda :/

Strax ska vi klä på oss väl och ta oss en promenad, solen skiner så vi ska njuta lite av den..
Det blir en lugn helg, en vilohelg blir det för på måndag ska jag jobba!!

2012-03-02 @ 08:22:18 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: valeria- en mamma av den udda typen!

Huga för lilltösen.. Krya på er :)

2012-03-02 @ 09:10:28
URL: http://mammavaleria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0