Finally

Jag såg att mitt inlägg jag postade i onsdag kom ut igår :/ Det var via mobilappen så jag blir inte förvånad.

FREDAG och äntligen helg. Pappa var ledig idag så Malva får ny, men framför allt M, en lång helg med Malva/Oss.. Idag får han sovmorgon fast jag själv verkligen skulle behöva det, men icke :) Nu kan man säga att vi är friska igen. Enstak rethosta hos mig och lite nästäppa på kvällarna på Malva men det är ju typ så det har varit under vintern. Känns som om vi har varit "förkylda" mer eller mindre hela vintern så nu är det skönt att det är över.

Helgen bjuder på, ja vi har faktiskt inga planer. Vi får ta dag för dag och se vad vi hittar på. Men på lördag får vi i alla fall träffa Malvas Gudmor Jenny vilket ska bli sååå UNDERBART!

Nu inväntar frukost och en rastning av Gizmo :)

2012-03-09 @ 06:59:09 Familjen Olsson - Lindström på äventyr Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Vi har också varit förkylda till och från hela vintern och är fortfarande. Måtte skiten gå över snart =(

2012-03-09 @ 08:07:07
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0