Byrån

Ja jag blev inte allt för missnöjd med byrån.
Den är fortfarande bara målade/penslad en gång så där av penseldragen. Jag vet inte om jag ska slipa den så sen får ett äldre stuk eller om jag ska måla ytterligare ett laget till så den blir helvit.. Jag funderar än och det får vara så tillsvidare.

Ikväll har jag pysslat klart med det jag sysslat med sen igår. Så nu är det stopp på det, tills nästa vecka typ :) Jag ska kurera mig och Malva. M har blivit mycket värre och jag har också blivit det, så nu blir det att kurera oss i massor...

2012-03-28 @ 22:42:53 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh krya på er.Alfred har en elak torrhosta så jag hoppas att han får bricanyl utskrivet på BVC imorgon!

Åh jag hade gjort byrån i shabby chic stuk;)

2012-03-29 @ 18:47:24
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0