The Vow

Jag har precis legat i soffan, både gråtit lite och skrattat men mest legat med ett leende på läpparna. Ikväll såg jag filmen The Vow. Vilken film, helt otrolig historia och underbar film. Man kan liksom inte låta bli att bli tagen och tänka lite. Jag rekommenderar att se den, oavsett om man ej gillar romantik/drama filmer, för historien är helt otrolig. Tänk er själva att er soulmate (ursäkta engelskan man kan ej förklara ordets känsla på svenska, haha) förlorat de bästa åren i ditt liv och har inget minne av dig alls. Vilken mardröm. Sedan att den manliga huvudskådelspelaren Channing Tatum är rena ögongodiset, är ju bara ett STORT + :)) Ja enligt mig i alla fall!!

Info om filmen
The Vow (Älska mig igen) 2012
Efter att Paige och Leo har varit med om en bilolycka och hamnade i koma, vilket gjorde att hon har förlorat de senaste minnena i sitt liv, försöker hennes man Leo att få henne att älska honom på nytt.

2012-06-12 @ 23:19:25 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Louise - Lokes mamma

Åh, den ska jag helt klart se!! Längesedan jag såg en riktigt bra romantik/drama. Tack för att du tipsa oss :-))



Sv: hihi ja, dom är betydligt mycke godare än dom ser ut, så riiiktigt farliga är dom :-D

2012-06-14 @ 09:43:01
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Louise - Lokes mamma

Uppdatering : såg den just, 10 av 10 poäng :-D och typ en liter dräggel fattigare hihi. Så sjuuuuukt het är han!!

Svar: ja skojar du eller :)) speciellt i Step up.. mums...
Jennie

2012-06-16 @ 21:59:34
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0