Ny nivå

Malvas säng har nu sänkts till nivå 2 av 3.
I och med att hon börjar vända dig och dra sig upp så är det säkrast. Och då byte jag påslakanset i sängen med, så det blev en julklapp från min mormor och hennes man till Malva. Ett påslakanset med älvor på och hennes namn på. Personligt - det gillar vi :)

Dock funderar jag på om jag ska göra ett högre spjlsängskydd för det vi har nu (från Ikea) skyddar inte något då hon ändå lyckats sparka med fötterna igenom det ändå. Nu skulle set vara bra med en fyrkantig spjälsäng. För barn som vrider på sig mycket om nätterna :) En uppfinning kanske, (våga sno) ;)

 

2012-01-08 @ 20:04:27 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så fint det blev. Ha ha mormor och sambo..det var något nytt.

2012-01-09 @ 01:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0