Kost

Ni som läst min blogg vet att jag kommer att börja tänka på vad jag äter.
Vilket jag aldrig gjort innan. Och jag ska försöka bli av med mitt sockerberoende (mer om det i ett annat inlägg).
Och som ni vet så ska jag börja på gymet och skippa gympa-passen. Så ni kommer kunna läösa (om ni vill, ni väljer) att uppdatera min kost och min träning i nya kategorier.

Det är även som en dagbok online för mig, som jag kan titta tillbaka på och följa själv. Så det är alltå inget tvång och ni väljer att scrolla vidare!

2012-01-09 @ 14:25:00 Kost Permalink


Kommentarer
Postat av: Tina Moberg

Jag har alltid haft en berg o dalbana med mitt blodsockret/ socker suget men har ätit 1tablett Krom om dagen i snart 2 år och det har hjälpt mig jätte mycket :) Finns på Life för ca 60-80kr.

Bara ett litet tips.

Zelda hälsar till Gizmo :)

Kram

2012-01-09 @ 16:43:27
URL: http://tinolini.blogg.se/
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Dags för mig också att ta tag i detta nu!! Hoppas kunna börja på gymmet också men det blir lite tuffare eftersom ju sambon inte längre är hemma från och med i dag. :(



Men du kommer klara det galant.



kram

2012-01-10 @ 07:46:57
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0