Första snön

Som jag bloggade sent igårkväll (via mobilen, där de flesta inlägg kommer ifrån) så kom det snö. Första snön denna vinter.
Jag sa till M igår att jag ville packa på oss lite kläder och gå ut i första snön för imorgon (idag) skulle dte vara borta och det är trots allt den första snön för i år som kommit.. Hade jag inte rätt?? Jo självklart, jag har alltid rätt..
I och med att Malva ej ville sova, tror det är tänderna som gör ont nu på henne, så hoppade hon i overallen och vi ut i snön. Riktigt underbart var det. Malva tyckte snön var lite jobbig för den la sig i ansiktet på henne, vilket hon ej gillade men när hon sat i gräste och fick känna på snön så analyserade hon snön och jag tror faktiskt hon gillade det, lite iallafall.. Lite kort fick vi med till hennes scrapbook. Har en hel del foton att printa ut och in i fotoalbum och boken!





2012-01-10 @ 10:53:49 Malva 6 - 9 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

så mysigt med snö! :)

2012-01-10 @ 12:55:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0