Täppt näsa

Godmorgon på er.
Jag vaknade upp täppt i näsan :/ Mindre roligt.. Så jag tror jag skippar gympasset idag och tar det imorgon istället. Känner att jag ej har sovit så bra inatt så en lugn dag med inga måste låter toppen. Okej, jag måste städa av lägenheten men det tar bara 2 timmar med Malva i hälen på mig :)

Jag har sedan fått flera begäran att jag ska visa hur man marmorerar och jag ska försöka visa er så snart. Det ända med marmorering att det tar sin tid från att man har börjat. Lacken ska torka innan man lägger på nytt osv. Första gången jag gjorde det tog det 2½ timme då jag försökte med ränder, men det var svårare än vad jag trodde. Och nu andra gången så gjorde jag bara lite mönster och det tog lite mer än en timme bara men nu blev det lite slarvigt gjort.
Men när jag ska göra en ny marmorering så lovar jag er att visa :) Det är kul och så unikt, men svårt innan man hittar sin teknik!

                 
                         Första gången                                        Andra gången

2012-02-07 @ 10:34:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Alicia

Tråkigt med nästäppa. Känns som förkylningarna förföljer en denna vinter :(..

Okey men då kommer det nog snart ska du se. Gick väldigt fort när det väl "släppte" och hon vågade släppa taget.

2012-02-07 @ 11:12:45
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se
Postat av: My - Mamma till Alma

(gick inte kommentera inlägget ovanför)



sv: ja, det är tur att alla barn är olika! Alma kommer nog bli väldigt lång i slutändan, jag är 177 och hennes far är 203 så hon ligger risigt till. Märks ju på kurvan redan nu att hon är lång :) de på BVC tippar på 180 innan de är färdigt :P

2012-02-07 @ 14:16:13
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Inget skoj med täppt näsa :(



Jätte fina naglar verkligen :)

2012-02-07 @ 15:20:46
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Anna

Riktigt läckra naglar!

2012-02-10 @ 15:11:40
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0