Stressdag

Jag mår bättre. Tydligen så var det inget större virus.
Har lite ont i halsen, eller är mest öm när jag sväljer och lite huvudvärk. Men man ska inte ropa hej än. Vaknar varje morgon att vara helt täppt i näsan men annars mår jag bra resten av dagen :/ Lustigt det där!

Strax ska vi ut på en promenad i det underbara varma vädret, helt underbart väder trots att solen ej träder fram helt :)
Malva har trillat illa 2 gånger idag när hon ska gå mot allt så nu får det vara nog, blir nog gå-stolen resten av dagen för jag orkar inte med att hon ska skada sig mer, jag blir så ledsen..

Strax ska vi bort till Öppna förskolan för att lyssna på en läkaren om "sjuka barn" ämnet. Spännande!
Malvar har inte varit sjuk, ingen dunder förkyldning eller något annat, bara en seg nästäppa en gång. Men alltid lika intressant att höra vad de har att säga. Förtst ska dottern ha mat i magen och jag ska stressa ner mig. Varit 2 otroligt stressiga timmar, genomsvettig är jag med :/

2012-02-29 @ 14:49:22 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna Thomsson - Hudvård, familjelycka och kampen om rättvisa

Det kostade 40 kr på Måse i stan att göra:)

2012-02-29 @ 21:58:09
URL: http://annathomsson.blogg.se/
Postat av: fia

sötnosen!:)

2012-03-01 @ 13:29:03
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Elin - mamma till Alicia

Härligt att du mår bättre :)

2012-03-01 @ 20:29:51
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0