Lite nytt men ändå detsamma

Ja nu är jag tillbaka!
Efter att ha fått ägnat tid åt allt annat och inget på bloggen, så är jag tillbaka och det känns bra.
Det kommer bli en liten förändring.
Min idé var att sluta blogga om Malva så mycket och mindre kommer det bli.
Men det kommer ändå bli om oss för att jag har märkt att det uppskattas en hel del och det är faktiskt en del av mitt liv.
Men min pysselsida, alla uppfinningar och kreativitet kommer att dyka upp här.
Vilket jag ej tidigare har haft tid till!

Imorgon kommer ett långt inlägg om allt som skett här hemma hos oss som ni har missat.
Bara bra och roliga saker :))

GOD LÖRDAG PÅ ER, har saknat er!


2012-02-04 @ 20:06:23 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att ha dig tillbaka. Ser fram emot allt spännande du har att visa i bloggen =)

Kram

2012-02-04 @ 20:30:13
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

kul :)

2012-02-04 @ 21:34:51
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0