Krypning

Först och främst vill jag tacka er för alla fina och snälla kommentarer angående marmoreringen. Det har blivit lite av ett intresse och kommer att börja mer med nu när tekniken börjar sitta hyfsat bra :)

Sen till själva huvudämnet i detta inlägg, ett skrytsamt sådant! I förrgår kväll (onsdag) så tog Malva sina första riktiga krypsteg, hela 3 st. Nu kryper hon sig fram i sängen, sakta men säkert. Men på bara golvet blir det lite svårt att få fäste, men hon försöker och lyckas med några krypsteg :) Alltså nu kommer det vi har längtat efter. Och sedan har det hänt en sak till, Att Malva nu kan från att ligga på magen sätta sig upp. Nu gör hon detta hela tiden: först sitta, sen framåt för krypning, lyckas med några krypsteg och kanan ner på magen för att sedan kunna sätta sig upp - jätte glad och stolt blir hon :))

Jag kan säga att jag brast i tårar när jag såg Malva tog sina första krypsteg. Skickade genast iväg ett sms till sambon (som var på jobbet) med lycka att nu kröp hon :) Åh älskade skruttungen <3

2012-02-17 @ 08:48:59 Malva 6 - 9 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My ♥

Åh, det är stort - dom första krypstegen! :) Ännu större är dom första stegen, jisses! :)

2012-02-17 @ 09:33:51
Postat av: fia

myyys!

2012-02-18 @ 17:56:32
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0