Helgen som varit

I fredags var M och jag barnlediga.
Min mamma hade Malva och Gizmo så jag och M fick hitta på något tillsammans och då valde vi med glädje att umgås med "gänget" så kallat :)
På festen som blev visste jag vem alla var, men inga jag direkt jag kände så. Träffats 2 gånger men inte mer och herregud vilka underbara människor. Vi hade det super kul, ja eller från min och M synvikel.
Det spelades Med Andra Ord - tjejer mot killar = tjejerna vann :)) Surprise surprise.. Och efter lite allmänt prat så begav vi oss in till stan, rättare sagt Harrys där det förbrändes lite kalorier från alkoholen som intogs denna kväll :)

Nu var det lördag.
Att få sova ut trodde jag att mamma skulle väcka oss när hon skulle lämna av våra 2 små hjärtan, men icke. Jag är tydligen nu ett alarm som vaknar ovsett sovmorgon eller annat lyx. Klockan 7 slog ögonen öppna (efter 4 timmars sömn) och pigg var jag. Men jag vägrade kliva upp, jag skulle passa på att ligga kvar i sängen och njuta att slippa kliva upp. Efter att jag och M hade legat och pratat i sängen så klev vi upp klockan 11 och ringde hem Malva och Gizmo. Var jag bakis? Icke, men däremot M var det. Men efter 2 timmar med vätska och mat intagen så var det ute ur hans system och sedan njöt vi av dagen, kvällen där vi kollade på Melodifestivalen. Och glada för det är vi, Loreen & Dead By April var otroligt bra, givetvis gick de vidare direkt till finalen :)

Och nu var det söndag.
Som har varit ett vinterland. Spenader dagen med bus med Malvis och sedan begav jag & Gizmo oss för att möta upp Linn & Sam för en promenad runt Svinö. Självklart glömde jag bort att starta runtastic så jag kunde ej antecka hur långt vi gick, men det tog 2 timmar och vi stannade för att fotografera, ja allt möjligt :)
Middagen blev tacos, som jag nu ångrar vi åt då jag är proppmätt än, skulle kunna spy och vi åt ändå vid 4 tiden. Men en promenad på det med hunden och sen nattning av Malva fick jag nu egentid för mig själv och det blev vatten marmolering som jag blev hyfsat nöjd med. Testade "vanliga" nagellack och se om de gick att marmolera med. Resultatet får ni se imorgon :)

         
        
         

                 Nu är det dags för mig att krypa ner i soffan och vila mig
               Imorgon blir det upp tidigt och ni får veta varför imorgon :))

2012-02-05 @ 22:48:18 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som ni hade en riktigt bra helg. Härligt att ni hade en hel natt för er själva. Själv är jag inte riktigt där än. Några timmar på dagen kan jag lämna bort Magdalena men en hel natt skulle jag aldrig klara av. Skulle sakna henne allt för mycket och säkert ligga vaken hela natten och undra om hon sover gott eller saknar mig tillbaka :P

2012-02-06 @ 00:02:46
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

höll med om att de som gick vidare till finalen förtjänade det, jäkligt bra :)



sv; ja de växer ju så himla fort!

2012-02-06 @ 08:38:09
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Fina bilder!

2012-02-06 @ 09:09:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Elin - mamma till Alicia

Mysigt med lite tid för er själva. Behövs att få komma ut och göra något annat ibland :)

2012-02-06 @ 09:52:24
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Josefine - Mamma till Alva

åh ja jag älskade Loreens låt !! :D herregud, så bra. Gillade faktiskt sean banan också, men bara för att han är så skön :D hahaha



så mysigt med tid för er själa sådär :) det behöver man verkligen ibland ! hoppas att ni har en fin start på veckan, kraam

2012-02-06 @ 10:09:14
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Pernilla

Låter som ni haft en bra helg =) Aldrig fel med lite egentid!!



Jag beställde shortsen i storlek 86!



Ha en fortsatt bra dag, kram.

2012-02-06 @ 12:12:34
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för i fredags! Måste bara skriva att jag fortfarande kan fnissa åt när du och Micke spelad sax, sten, påse. Hahaha! :)

2012-02-06 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0