Glad You Came

Jag måste bara rekommendera ett "pojkband" från England, The Wanted heter de och deras låt Glad You Came är såååå sjukt bra. Älskar bara basen i låten och den får mig att hoppa i ett par stövlar, jeans, vit t-shirt, utsläppt hår och bara dansa loss :) Jag kan vara rätt vild, men bara när jag inte får släppas lös ;) haha. Nä på skämt och sido så älskar jag dansa, önskar bara jag kunde dansa som de gör i Step up och alla dessa hip hop/RnB filmer :D Nu blev jag sugen på att gå ut med mina vänner och bara ha det såååå kul och dansa med dem som vi brukade göra, innan vi fick barn, heltidsjobb, plugg osv..
Men tillbaka till låten, ursäkta mig blev lite tagen där ett tag, låten är bra tycker jag. Det är inte alla som tycker om denna, vi alla är olika så ni vet, om ni inte redan visste det :)

2012-02-11 @ 00:03:20 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Louise - Lokes mamma

Haha va skön du är! Känner igen mig, kan bli gött taggad av musik ibland! Jag ska ut i mars, känns lite knepigt när man planerar så långt framåt nu mera haha. Fast 1 spontanutgång blev det faktiskt för ett tag sedan, men de kan man inte kalla party direkt ^^



Hoppas allt är bra med er! Hur går det med godis och gott förresten? Här går det "sådär"... Tröck i mig en hel chokladkaka igår haha. Men ingen läsk på lääänge :-))

2012-02-11 @ 07:33:32
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0