Först tv nu tidning

Under min tid som jag var "borta" var jag med på TV4 Kalmar i ett repotage angående OB-omsorg.
Och nu har jag fått en förfrågan att vara med i Expressen där en repoter skriver en artikel om hur man kan förbereda en hund att det kommer en bebis i familjen.
Hon hade läst mitt inlägg jag skrev under min graviditet där jag skrev tips och hur jag skulle göra för att vänja Gizmo vid Malva. Och nu var hon intresserad att höra hela historien.
Dpck har jag ej bestämt mig än om jag vill eller inte. Jag har inget problem att dela med mig här, men i en tidning som många läser, ja då är det viktigt att hon skriver att trots allt jag gjorde fungerade på Gizmo, vilket inte kanske fungerar för en annan hund. Att det är olika från hund till hund + dess ägare!
Men det lutar åt det då jag vill kunna göra allt jag kan för att hjälpa till i världen på något sätt, och denna artikel är då något jag kan hjälpa till så blir det nog så!

2012-02-04 @ 22:19:25 Tankar Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad roligt. Klart du ska vara med ;)

2012-02-04 @ 23:03:38
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0