Bra fredag

Ja att bara få sova få timmar och ska orka med en hel dag med ett enerigknippe är inte alltid det lättaste, men visst går det an. Men hela familjen fick en powernap på 1 timme+ och det var så otroligt skönt. Vi alla vaknade visserligen att någon plingade på dörren men känslan att få sova ut var skönt :)

Sedan var det bara att kliva upp och iväg på dagen alla ärenden. Storhandling på Maxi, iväg till ikea för att köpa säkerheter för eluttag och vassa hörn + en blomma till vardagsrumsbordet, in på hm och köpa Malva ett par yber-söta skor, Faktiskt hennes första "riktiga" skor :) Ni får se dem imorgon. Hela familjen har haft en bra dag och jag har fått ett bra samtal idag med :)

Samtalet jag fick idag var ifrån den förskolan jag arbetade sist på, de som var så nöjda med min insats och där vi valt att placera Malva framöver (om vi nu får en plats), och de frågade mig (trots att jag ej var tillgänglig för jobb just den dagen i mars) och frågade om jag kunde komma och jobba en hel dag hos dem :) Jag blev glad att de ringde och att de hade valt mig, men sedan kom det lite som en chock att de ville ha mig på en stängning, en vikarie på ett nytt ställe att stänga. De var alltså sååå trygga med mig. Jag kan inget annat än att känna mig extra glad. Just att få höra att jag är inte som många andra vikarier, men på ett positivt sätt. Ja självförtroende steg upp lite i grad nu :D
(risken att låta skrytsam - i don´t care, im så damn good)


Trött familj denna fredagkväll!

2012-02-24 @ 20:41:20 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0