Bitig kyla

Brr vilken kyla.
Imorse när Gizmo fick sin första runda stod det ändå bara på -16 men det har som kallast varit uppe i nästan -30 :/ Jag anser att man får klä på sig efter vädret. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. MEN och det stora MEN:et, att det är synd om hundar som för kylskador på tassarna. Gizmo har haltat och fått isbollar mellan trampdynorna och nu är de jätte röda. Så varmt vatten fick de doppas i och sedan tasskräm på..

Men trots att vi har värmen på så är det jätte kallt här hemma, 17 grader stod termometern på och nu har jag tänt så mycket ljus som det bara går. Hoppas att det ska få upp temperaturen lite.
Och på tal om ljus ÄLSKAR jag tända ljus och pyssel, så i väntan på stämpel ska jag stämpla egna ljus. Ni ska få se hur underbart det kan bli, håll utkik framöver på det :)


                    

      Klä er varmt mina vänner, håller er varma och friska i detta underbara vinterland :)

2012-02-05 @ 18:57:40 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

Kul att du också bloggar Jennie, ska absolut följa dig! :) Kram

2012-02-05 @ 22:20:38
URL: http://anniess.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0