Öppna förskolan

Idag blev det en tur för mig och Malva till Öppna förskolan.
Vi var påväg att hoppa över den idag, men in i sista stunden så beslöt vi oss för att gå ändå. Och idag var Malva på bästa humöret ever :) Hon var så glad, även när hon låg på magen (vilket hon hatar) fast hon tippar över på höger sida visserligen. Hon har nog inte riktigt förstått det hela med att man måste dra in armen för att rulla över :)

Unden en visa "havets-vågor" kanske den heter, låg Malva och söta Lovisa och höll varandra i hande. Attans att jag ej hade min kamera :/ Jag visste jag skulle haft den med mig. Attans skit! Men urgulligt var det. Och röda var de båda idag med, dessa söta små tjejer.

Jag tycker det är trevligt att gå till Öppna förskolan för att sjunga med Malva och få komma hemifrån. Men annars finns det ej några andra skäl varför jag går dit. Jag kommer gå dit då och då när vi har lust och tid. jag funderar på att försöka hitta en bikini till den sladriga magen efter graviditeten så jag kan gå till simhallen med Malva någon dag!

2011-09-20 @ 19:42:19 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

De är mysigt att gå dit för att träffa andra mammor :) Vi tänkte gå på babysim sen med Lucas (om han får för läkaren). De ser jag fram emot. Eftersom han älskar att bada hemma så borde det bli toppen tror jag!

2011-09-21 @ 10:37:32
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0