Mössorna är här

Nu när hösten börjar närma sig (det känns som det) så har jag köpt lite mössor till Malva. Jag har beställt 2 handsydda mössor ifrån en tjej vars företag heter Lilofant Design. Titta in på hennes webbsida och på facebook. Hon gör allt på beställning och gör allt ifrån fodrade/ej fodrade mössor, pös-byxor, bodies, klänningar, snuttefiltar med och utan napphållare, vagnleksaker med mera. Jag blev super nöjd med de mössor jag beställt och de kommer passa Malva nu till hösten. Jag är nöjd och materiallet är jätte mjukt och skönt. Materiallet är väldigt bra och känns som om det kommer hålla ganska länge, slitvänligt. Igår provade vi den lila i vagnen på sista rundan med hunden och när vi kom in hade hon inga kalla öron och den satt kvar på huvudet. Även att malva vände och vred på sig för fullt i vagnen :)

Det går även snabbt och enkelt att göra affär och beställning. Ni kommer ej att ångra er.
Jag har mer att beställa ifrån Agneta, Lilofant Design. Först är det bara dopet som ska betalas sedan ska det beställas lite klänningar till tösen min..


 
En lila mössa med en lila elefant på.

 
En vit mössa med lila, gröna, rosa giraffer och rosa småblommor.
Denna har jag testat att vika upp kanten på, det fungerar det med..

2011-09-05 @ 07:35:00 Malva 0 - 3 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka härliga mössor =)



Jag har kikat på det tyget och skulle vilja sy gardiner till sovrummet. Dock har jag inga skills på att sy. Synd att dom inte har färdiga produkter av det tyget =P

2011-09-05 @ 07:44:00
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Nej, det ser verkligen obekvämt ut... Hon la sig iofs så på egen hand men efter fotografierna så flyttade jag på henne, kändes schysstare :)



Vilka söta mössor! Kul att ha något som är lite eget också :)

2011-09-05 @ 11:29:03
URL: http://lillalois.blogg.se http://dogperformance.blogg.se
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Va fina dom var :) Passar Malva perfekt :)

Kram

2011-09-05 @ 17:14:34
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0