Joggingrunda med Gizmo

Imorse joggade jag med Gizmo på hans första runda.
Jag man kan lugnt säga att jag ej har någon kondition men jag är stolt över mig själv att jag joggade den runda jag hade bestämt och joggade hela vägen, stannade inte ens och lät Gizmo kissa, han fick kissa på vägen :) haha!
MEN det var nog fel av mig att jogga/springa, då jag ännu inte kryat på mig och det känns nu. Har mer ont i halsen och mår illa :/ Men jag har iallafall börja nu med att jogga,.

2011-09-09 @ 13:12:21 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Duktiga du! =)

2011-09-09 @ 13:47:10
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha tack ;)



Bra jobbat men var försiktig då du är sjuk. Även om man vill komma igång är det viktigt att man är helt frisk innan =)

2011-09-09 @ 14:16:41
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0