God morgon

Malva har ingen feber idag men ont i benen har hon så jag har äntligen fått henne till att sova ett tag. Det får bli en alvedon när hon vaknar om hon fortfarande har ont. Idag är vi trötta. Idag vaknade Malva nämligen vid 5 och det var segt att kliva upp, men hon somnade om rätt snabbt efter mat en kort stund vilket jag ej gjorde.

Efter första kissrundan med hunden så var det tur att jag kläder på Malva en fleecetröja för det var riktigt kyligt ute. Ja nu kan man väl ej räkna med värme mer fast att solen är framme.


 
Nalle puh set i fleece-material, dtl. 62/68 så lte stort än, har matchande byxor till.

2011-09-08 @ 09:59:37 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

vad hände med bakningen Jennie, jag som var så nyfiken ;) hihi. Kram

2011-09-08 @ 11:39:47
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Sofie -Mamma till Casper<3

Åh vilken söt och mysig tröja..

2011-09-11 @ 12:44:41
URL: http://misssoofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0