Downtown

Idag har Malva och jag gjort stan med hennes mormor.
Efter att jag hade glömt hennes mössa hemma och det blåste så fick jag köpa henne ny mössa. Det fick bli denna urgulliga från hm, den och Malva är så söta :)

 
Min älskade dotter, går ej att förklara in kärlek till dig <3


Fick köpte lite mer småsaker till dopet och nu får vi vara klara med det. Imorgon ska vi ta en promenad bort till Ica maxi och Lindex där jag ska hitta mig ett passande nagellack och rouge. Nu ska jag se ett nytt avsnitt av The Vampire Diaries som jag har lääääängtat efter! God fredag på er alla!

2011-09-23 @ 21:18:16 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

ursöt liten Malva :)

2011-09-24 @ 09:10:16
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

en sån där mössa har vi också köpt! tycker den är ursöt :D

2011-09-25 @ 16:22:47
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0