3 månader

Idag blir min lilla prinsessa 3 månader

Det är helt otroligt vad tiden går fort. Varje dag med henne är den bästa.

Jag kunde inte vara en stoltare mamma - Älskade Malva <3




 

Nu väntar vi här hemma på ett riktigt skratt. Det är såååååå nära hela tiden. Ler gör hon hela tiden, hon är en glad tös men inget skrattljud än, inget ljud som jag kallar skratt. Hon utvecklas hela tiden och nu tycker jag att börjar hända större delar av utvecklingen. Hon har starka ben och står jätte mycket med stöd av mina händer på höften och detsamma gäller nacken. Vi behöver ej hålla bakom nacken längre.. Min lilla men så storja tjej <3

2011-09-09 @ 16:38:28 Malva 0 - 3 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormors lilla docka:-)

2011-09-09 @ 17:38:13
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Åh ja runt 3 månader hände det mycket här med!

Grattis lilla Malva :)

2011-09-09 @ 19:30:27
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Grattis Malva!

Ja du de där skrattet, jag gick och väntade på de med. Och när det äntligen kom smälte hjärtat med en gång! Det kommer nog snart ska du se, den som väntar på nått gott...

Kram

2011-09-09 @ 21:05:26
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0