Sovmorgon

Imorse var det första morgonen jag fått sovmorgon, och skönt var det. Visserligen väckte Malva mig flera gånger under natten men sambon tgo Malva imorse så jag fick sova ut, speciellt när jag inte riktigt är kry. Så klockan 9 var jag pigg och redo att börja dagen. Vi ska handla lite senare men först ska vi ner till stan och köpa dottern ett par skor nu när kylan börjar smyga på och en lätt lunch med Gudmor :)

Denna veckan händer det lite saker bara. Vi ska till BVC på 4 månaderskontroll och Malva blir 4 månader. Vilket innebär att vi ska börja mer med smakisar. Vi har gett nu under 2 veckors tid lite smått med katrinplommon osv, men hon gillar inget av det så vi kommer att ge henne mat när hon vill ta det, så hon får väl ta sin flaska tills dess :)


Mums, gott med löv :) Allt ska in i munnen nu,.

2011-10-03 @ 11:01:02 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: fia

testat potatis ? Cornelia ääääälskar mosad banan blandat med lite ersättning, brukar sätta det på hennes gröt och då jäklar går det ner:P

2011-10-03 @ 11:47:46
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Tack så mycket =) Hoppas hon vill komma ut snart oxå =)



Min minsta kille försökte jag få i lite mat från 4 till 6 månader. Men han tog inte någonting.

När han var 6 månader vände det helt plötsligt tvärt och han åt ALLT som en häst.

De börjar nog när de är redo =)

Hoppas ni får en fin dag! Kram kram

2011-10-03 @ 12:38:21
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

Skönt med sovmorgon!

2011-10-03 @ 15:23:12
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0