Höstregn

Ja att jag gillar hösten är ingen nyhet, men jag bara avskyr regnet..
Så efter en promenad åkte regnskyddet på barnvaken och luva upp på mig. Gizmo vägrar sin regnjacka så han får stå ut i regnet :) Men jag upptäckte när jag hade gått en bit att det kanske var en anning för varmt med den tjocka overallen nu. Tidigare idag på förmiddagen så blåste det jätte mycket, men det gjorde det inte nu så lite väl påklädd blev Malva. Men farligt kan de ej vara då hon somnade direkten i overallen :)





Nu måste jag dock väcka henne för hon får ej sova längre. Annars sover hon inget inatt och då blir hon grinig hela dagen imorgon. Men jag skulle vilja passa på att göra så mycket saker nu när hon sover. Men det får jag väl ta imorgon!

Ibland önskar jag att jag hade en pausknapp för världen runt omkring mig, så jag kunde stanna tiden och hinna vika in alla tvätt och bada av Gizmo och sedan trycka på play och allt fortsätter.. :)

2011-10-19 @ 16:54:15 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

ja idag är de regnigt här igen! Pyjamasen är från Lindex, köpte den när Lucas låg i magen. tror de var i våras. Du kan nog bara hitta den om den skulle finnas kvar på rean någonstans.

2011-10-19 @ 17:11:05
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Om du hittar pausknappen får du gärna dela med dig :p

2011-10-19 @ 18:34:43
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Sv: Vi hittade den "tyvärr" på second hand och jag tror den är från förra säsongen. Men den kommer från H&M och är i storlek 74. Den storleken är jättestor just nu men jag tror den räcker säsongen ut. Har sett overallen på Tradera till bra priset, just nu låg storlek 68 och 80 ute.

2011-10-19 @ 19:04:39
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: Lisa&Love

Hej=) Hoppas du kryar på dig snart!

Jag är på jakt efter en regnkappa till Love. Vad har du för regnkappa, märke och storlek? Om du har tid och ork kan du väl slänga upp det på bloggen.



Kram

2011-10-20 @ 15:58:58
URL: http://could-use-some-patience.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0