Gå-stol

Godmorgon på er.
Redan helg, hua vad veckan går fort. Malva har sutit i gå-stolen som hon fått lånat av kusin Leon. Hon når nästa ner och trivs bra i de, Men korta pass blir det för de ska inte sitta förlänge i såna. Nu dock ligger och tar sig en 10 minuters vila, som hon brukar. Då passar jag på att klicka mig in här, det finns knappt tid till mycket nu längre. Det är så mycket som måstes göras, men helgen blir lite lugnare.

Denna veckans träning blev grupp-jympa torsdag och fredag spinning, jag har ett flex/intervall pass på söndag :) Flitiga jag, hihi. Måste säga att det är oerhört skönt att börja träna efter en graviditet och jag har längtat efter att kunna träna igen 7 månader tillbaka :)

Dagens Malva:



 



Tights, Lilla My/Mumin
Kofta, Hm (gåva från farmor)
Strumpor, Åhlens
Dregglis, Babyproffsen

2011-10-29 @ 09:30:34 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0