Fredagsmys

Först vill vi tacka för alla omtankar. Malva mår bra och nu och är inte alls påverkad av det som skett. Nu har hon bara 2 extra oroliga föräldrar. Jag tror mitt hjärta stannade igår en stund! kramar till er



Idag har vi varit ute en sväng.
Kört till Nybro på en dagsutflykt. Sedan har jag fått stäad av lägenheten, plockat undan tvätt och fått sambon att städa efter alla sina papper i alla lådor, skåp och hyllor, så nu är det i sin ordning. Jag var precis ut med Malva och gizmo lite mer än en timme och varit på en playdate för Gizmo, träffat kompisarna Tussen och Snubben och nu har det även landat mat i magen :) Nu ska jag diska och sedan tappa upp ett bad till Malva och myssssss i soffan. Vi ska hinna se ett avsnitt av The vampire diaries innan Idol är det tänkt. Men vi får väl se hur väl vi lyckas med det..


Malva provar en säng med Hello Kitty-påslakanset på Jysk, mysigt!

2011-10-21 @ 17:57:19 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0