Blogg-appen är dålig

Är det bara jag som tycker att blogg.se appen är dålig? Man kan bara lägga till sina favoriter sålänge de har blogg.se så alla andra går ej, och när någon har kommenterat ett av mina inlägg går det ej att komma in på den personens sida (går ej att gå in via den angivna adressen), jag har kunnat bloggat ett av sju inlägg med bild. Text-inlägg går oftast men inte alltid.. Är faktiskt lite besviken!!

Ikväll badade jag och Malva i badkaret och hon råkade komma under vattnet. Hon låg på min bröstkorg och när jag skulle schampoonera in hennes lilla hår gled hon ner på magen och fick sig en kallsup, men gick bra med massor av pussar och bus :) Nu sover hon och jag ska nu ta mig ett glad iste i smak av persika och krypa ner i soffan med kudde och pläd..

2011-10-06 @ 19:38:59 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jag kan inte ens blogga med appen så jag gillar den inte alls :p

2011-10-07 @ 08:57:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Jag gillar den inte heller, är väldigt besviken. Med tanke på hur försenad dom var med den så tycker man ju att den borde ha varit lite mer välgjord.

2011-10-10 @ 11:44:47
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0