Tired och cold

God Tisdag!

Vaccinationen i igår gick bra men fy tusan vad det gjorde ont. Både i mammas och pappas hjärta men framför allt i Malvas ben. Hon skrek till och blev jätte ledsen, men det gick över ganska fort och det gick bra att distrahera henne från smärtan sedan. MEN inatt har hn vaknat. Hon vaknade och hade feber, var lite smått gnällig. Gnällig var hon igår med efter vaccinationen och hade feber och feber nu likså på morgonen. Men hon känns inte lika gnällig som igårkväll. Trots den höga febern så sitter hon i sin babyhörna :) och pratar.

Fy tusan vad trött jag är, kan knappt hålla mig vaken :( Somnade sent och vaknade tidigt då fröken här hemma väckte mig. Så jag tänkte jag skule lägga mig en stund sen när Malva brukar sova sina 10 minuter på förmiddagen. Och kallt är det med. Skulle vilja lägga mig i soffan och gosa i massor med Malva och med täcket, men Malva känsn ej så sugen på det, tyvärr!

2011-11-08 @ 07:29:18 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0