Söndagens Malva

Det är söndag, vilket innebär mys med Malva, städa med Malva, busa med Malva och vara med Malva :))
Jag fick för mig att hoppa ur mjukiskläderna som har lite snor,kräk och matrester på sig (ni småbarnsföräldra dömmer mig inte, ni förstår nog snarare vad jag menar) och hoppade i leggings och en oversize-tröja och lite mascara, det är ju trots allt söndag och mer orkar jag inte med!!

Dagens Malva: tröja från Ullared, leggings från Åhléns..

2011-11-20 @ 14:23:35 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hihi känner igen mig! Nu är de typ ska jag ta tunikan med kräkan, mina mysbyxor med kräkan eller finklänningen med kräkan på ;) hihi... jag handlar bara sånt som kan matchas med kräk numera ;) hihi...

2011-11-20 @ 23:28:00
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0