S i m h a l l e n

Jag har inte kunnat bloggat på hela dagen :/ varje gång jag skulle gå in på blogg.se så har det inte gått, alla andra sidor men ej blogg.se.. Så NU kan jag det :)

Idag har Malva och jag varit med Emma och Lovisa i simhallen. Första gången för Malva att bada där. Lite skeptisk var hon och vattnet var så mycket kallare än hemma, men efter en kort stund vänjde hon sig och älskade det. Nu är ju det höstlov och det var mycket barnfamiljer där, så mycket att titta på. Hon var under vattnet några gånger och det gick super bra. Vågar inte släppa henne än men det kommer när jag är redo, men framför allt när jag känner att Malva är det. Men vi hade det mycket trevligt, så det får vi absolut göra om någon dag :)



Igår letade jag som en tok efter badblöja till henne, men hittade ej några i stan. men på Lindex vid maxi fanns de, dock i storleken 74/80 så de är lite stora, men har dragit åt dem i midjan på henne som ni ser på bilden och då sitter de :)


Våra sockersöta tjejer, Lovisa och Malva.

2011-11-04 @ 17:54:00 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad mysigt och så söta dem är =)



Vi ska med försöka ta oss till badhuset med grabbarna snart...



Hoppas ni får en bra helg!!

2011-11-04 @ 18:29:34
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

så härligt med simhallen :) söta badbyxor :) diggar sista bilden på tjejerna :) hihi

2011-11-04 @ 22:15:24
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0