Rosa och dimma

God morgon på er, lördag idag!
Idag var det ingen vidare fin morgon, det är en jätte tjock dimma ute och man blir ej så pepp på att kliva. Någon mer som känner som mig, bara ligga kavr i sängen, se någon film och ej kliva upp?! Men har man barn och hund kan man ej det, Eller ja inte hela dagen men en stund kan man :) Nu ska jag stoppa ner Malva i sin overall och i bärselen så ska vi gå ut med Gizmo nu, han sitter vid dörren och vill ut.

Idag bär Malva mycket rosa :) Men byxorna är nu på för sista gången för de börjar bli för korta. Jag får passa på att klä på henne med det som hon snart ej kan ha och spara det andra till lite senare :) Dock har jag bara så mycket till henne som jag vill hon ska ha nuuuu..


Dagens Malva: Byxor och tröja, Lindex, Dregglis, Oj´Toy

2011-11-05 @ 08:48:59 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Känner igen mig med kläderna, vi har en del nytt och liiite stort som jag vill prova nuuu! Samtidigt vore det bäst att använda kläderna som snart är urväxta...



Och vi går också gärna till simhallen fler gånger! Någon särskild dag som passar? :)

2011-11-05 @ 10:31:32
URL: http://lillalois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0