Pyssel, fika och shopping

Idag har vi knappt varit hemma något.
Vi har varit på pyssel och sång på Öppna Förskolan (ÖF). Så nu har vi laminerat in några höstlöv till Malvas scrapbook som jag hade tänkt att börja med snart. Det ska skaffas lite färgglada papper, klister/lim och massor av scrapbook-material.

Sedan blev det en tur förbi Linn och Johans lägenhet, äntligen. Nu har jag alltid Linn här i Kalmar. Lite fika, bus, kräk och roliga minnen och shopping. Malva fick en body + en fin klänning av Linn, det tackar Malva för. Hon bara älskar att bli bortskämd. Jag har bara för underbara vänner. Inte nog med att mina närmsta är mina närmsta men de är det jag litar på till fullo och sviker inte en bara för man har fått barn. Man är alltid välkommen oavsett vad och betyder sååå mycket.

Till "mat" ikväll fick det bli lite plättar. Orkar inte stå med något annat och laga så nu är vi mätta, Malva sover, Gizmo väntas på att bli rastad sedan blir det Torsdagsmys!


En trött tös påväg till Linn efter att ha varit på ÖF..

2011-11-03 @ 18:50:12 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Så söt hon är. Jättefin filt också :)

2011-11-04 @ 15:29:09
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0