Lärorik dag

Vilken lärorik dag.
Malva och jag tog oss in till stan idag för att träffa Emma.
Vi började med att ta en lunch. Vi gick in på en resturang och åt deras dagens-lunch. Vi satt där ungefär en timme och sedan skulle vi gå och vi gick som vanligt.
Gick in på hm där tanken slog mig, vi betalade aldrig. Vi hade helt och hållet glömt bort att betala lunchen. Vi är ju vana vid att man betalar först sen kommer maten. Men inte på resturanger.. Så vi gick tillbaka och betalde och förklarade, tillbaka fick vi massa skratt :)

Malva fick även en sen dopgåva. En otroligt din gåva. Jag älskar personliga gåvor, något man tänkt efter och lite själ i, behöver aldrig kosta mer än omtanke och känsla :) En fin vit underbar handgjord mugg med Malvas bokstav M i blindskrift på. Så himla fin!
Ett tips i gåva vill jag påpeka!


2011-11-29 @ 19:18:02 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Vad glömsk man kan bli ibland. Själv gick jag in på hm där jag plockade på mig lite från kosmetik och la på suffletten på vagnen går sedan in på barnavdelningen där jag inte hittar det jag var ute efter och fortsätter då in i nästa affär utan att tänka på de andra jag plockat på mig! Pinsamt men såklart gick jag tillbaka och gjorde det rätt för mig. Vad är det det kallas för, vällinghjärna/amningshjärna? Får skylla på det! :)

2011-11-30 @ 11:00:31
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vilken härlig dag ni fick :)

2011-11-30 @ 11:11:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0