Kvällsmys

img_2065 (MMS)

Vart har dagen tagit vägen. Jag som haft en lugn dag men förens nu kan sätta mig i soffan och koppla av. Jag började vår dag med en 2 timmars långpromenad med Linn och vovven Sam. Det var första gången idag Gizmo och Sam sågs och jag förväntade mig att Gizmo skulle skälla ut Sam, men icke. Han sa inget utan bara nosade och hälsade sen gick vi. Vi gick ut till Svinö och släppte dem. När vi kom hem började jag och plocka undan lite men efter 2 timmar hade jag lyckats storstäda hela badrummet. Skrubbat badkaret, toaletter och spolat av väggarna och golvet.. Blev lite dammning och dammsugning i resten av lägenheten, en tur till mamma och Ica Maxi, matning och nattning av Malva, rastning av Gizmo och nuuuuuuu mys med Gizmo :) <3 En trött hemmafru, det är vad jag är - fast M och jag ej är gifta, bara förlovade!!

2011-11-16 @ 20:24:22 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Sv: Jag har glömt att svara angående nutellabullarna.

Man gör en helt vanlig bulldeg och sedan brer man på nutella istället för smör, kanel och socker som man vanligtvis har. Så man byter helt enkelt bara ut fyllningen :)

2011-11-17 @ 08:43:11
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Postat av: Louise - Lokes mamma

haha ja fart är det ju verkligen :P tror att han kommer gå vid jul faktiskt :P på 1 månad har det hänt så sjuukt mycket. Han kryper/ålar, klättrar på ALLT. försöker gå runt saker men är för nyfiken så han ska titta på annat samtidigt och då trillar han haha. han har sagt mamma, tack och hej :P eller ja, "kahh" säger han ist för tack :D



Aww, lilltjejen då. Ammar du eller? ja men precis, känner likadant. hemmet kommer verkligen inte i första hand just nu. finns varken tid eller lust. All tid går ju åt till de små. och när de väl sover vill iaf jag hellre slänga mig på soffan eller framför datorn haha. ja men visst växer dom fort, sjuukt fort! hur gammal är Malva nu :) ? hon va yngre än Loke va ?

2011-11-17 @ 09:04:36
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

vilken söt bild :)

2011-11-17 @ 16:19:10
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0