Filmtips

Jag har helt och hållet glömt bort att tipsa er om en film.
Ni som har sett Freaky Friday och gillar den, kommer absolut gilla The Change-Up.

En gift 3 barnspappa råkar byta liv med hans bästa vän vars liv är fullt med tjejer, inget ansvar och slapphet.  Ryan Reynolds och Jason Bateman är killarna det handlar om, Riktigt roliga killar!
Jag tyckte filmen var rolig, inte rolig så jag höll på att garva ihjäl mig utan rolig. Den har en vis lärdom och det är att uppskatta det man har, man vet inte hur bra man har det förrens det är försent..

2011-11-06 @ 10:46:00 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Tush

Den filmen va riktigt rolig.

2011-11-11 @ 19:42:28
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0