Sommarvärme

Blodtrycket idag var precis som det skulle och allt såg bra ut. Magen hade växt en ½ cm på en vecka allt såg bra ut med bebisen. Efter besökt hos barnmorskan så åkte vi till sambons morfar där hans mamma, hans syster och systersson väntade på oss. Mycket trevligt att ka lite och träffa släkt nu när det börjar sakta men säkert närma sig due date för bebisen. Vi tog oss en långrunda med Gizmo innan idag, fast det var nog trts allt för varmt för Gizmo för vi fick dra han hem sista biten, men skönt att få komma ut lite för idag har det verkligen varit sommarväder här. Toppen väder! Mamma kom förbi en stund innan med och hälsade på. Nu har jag rastat Gizmo ytterligare en gång, blev så rastlös men nu tar jag kväll och en varm dusch. Har väldiga sammandragningar och asont mellan benen så en dusch sen soffläge..


Mamma, Pappa och Barn <3



Gud vad vi längtar efter dig bebis, Nu får du se till att komma. Din pappa tjatar hela tiden att du får komma nu. Du kan väl ge oss ett tecken att du är påväg. Det är så många som är så nyfikna på dig.
// Din Mamma & Pappa

2011-05-31 @ 21:15:01 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så mycket =)



Vad skönt och det låter som ni har haft en bra dag...kram.

2011-05-31 @ 21:24:55
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Skulle jag varit höggravid i den här värmen hade jag smällt av! :D Hahah. Tur att du snart ska föda. Känner du av värkarna någonting nu? Mitt sa bara pang bom.



Idag har jag och VIktor varit ute i värmen, och sedan försökt få det svalt i lägenheten, så vi får nog köpa oss en fläkt. Vad har du gjort :) ?



Kramar

2011-05-31 @ 22:20:07
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Snart mamma till två

Förstår att du längtar nu när det närmar sig. Hur mycket "ska" magen växa per vecka då?

2011-05-31 @ 22:30:09
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Sofie -Gravid v.38

nee precis jag tycker inte heller att man kan planera sin förlossning, vet ju vissa som planera verkligen allt hur de ska gå till men så bli de inte alls så. Så de tar jag oxå som de kommer.

Bara liten tid kvar nu sen kommer vi alltid att ha våra små hos oss

2011-06-01 @ 09:38:46
URL: http://misssoofiie.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Skönt att allt gick bra hos bm. Snart så kommer nog bebis ska du se ;) men förstår dej gumman, man väntar o väntar. Svårt att tänka på nåt annat, du får försöka sysselsätta dej så gott det går. tur du har gizmo som måste ut o rastas ;) Kramisar

2011-06-01 @ 10:37:01
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0