Mysig söndag

Trots alla förvärkar jag haft idag, så har dagen varit mysig ändå.
Har faktiskt bara tagit det lugnt och försökt sova och kröp ner hos sambon imorse och mös lite med honom. Lilla minsta stress klarar jag dock inte av och fick rätt ont när jag skulle laga maten och skära grönsaker samtidigt inom tidspress.

Så efter att ha vilat nu lite efter maten så ska jag faktiskt ta en längre rund, sakta, och hoppas att det hjälper bebis lite på traven. Micke märkte också idag hur låg magen nu blivit under de senaste dygnet och hur den ligger med rumpan cirka 7 cm ovanför naveln. Så med sällskap av Grannen Lotta, Mopsen Romeo och bebis "Alexander" så tar vi en promenad. Tur man har så goa grannar som hjälper mig och stöttar mig med det mesta nu, speciellt när Micke jobbar natt nu :( 


Vecka 39 (38+1) <3

2011-05-29 @ 17:57:31 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Grattis på morsdag;)

2011-05-29 @ 19:16:27
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Elin - Gravid v.39

Svar: Nej så skönt att veta att man snart får hålla sin lilla bebis i famnen istället :)

2011-05-29 @ 20:11:35
URL: http://summermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0