Myshäng i gräset

Nu på förmiddagen tog jag och Jessica en "promenad" med hundarna. Vet inte om det var en promenad, vi hann iallafall få hundarna kissade och bajsade sen hamnade vi på gräsplanen där vi satt ett tag.
Värmen är tillbaka och solen med, vilket är super skönt. Dock hatar jag allergin, all blomning är så påfrestande för näsan min. Jag ska försöka ta tag i lägenheten iallafall och börja småplocka lite, behövs alltid göra något i hemmet..



2011-05-06 @ 13:19:34 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fin blogg! :D

2011-05-06 @ 13:38:59
URL: http://wanbe.blogg.se/
Postat av: jen

sv: Jag hade bara lustgas med Oliver och det har jag allt tänkt ha denna gången med =) ,det hjälpte bara man inte var så dum o släppte mitt i en värk. ,som jag gjorde en gång. Men då fick man iaf känna på skillnaden med och utan lustgasen =)

Så jag hoppas iaf att den kommer hjälpa denna gången med.



Tack =) ,har inte fått bristningar denna gången o det är rätt skönt. Men jag fick med Oliver men dom syns inte idag. är så blekta.

Jag fick just där jag har mitt percinghål, men det säger dom att dom flesta som har hål i navel får en bristning precis ovanför hålet.

Så har en bristning på typ 1-2 cm som går där hålet är.

Men med smycket i så tänker man inte på den =)

Sen har jag nåra små som jag fick precis i slutet med Oliver. hade klarat mej helt men vid vecka 37-38 dök det upp :P

Men dom är typ vita/blekta o syns inte så jag är jävligt glad för andra har juh verkligen såna djupa som tyvärr syns en massa även när dom bleks.



Om du kollar min magbildkategorie så har jag bilder från Oliver o sista bilden så ser man strecket vid min navel o sen på sidan av magen ser man lite streck. Men så kollar man magen nu så syns dom inte.

Å det tog inte alls långtid innan dom blektes utan då precis när jag fick dom va dom röda o jag var så arg haha, hade klarat mej så länge.

Men som sen efter och nu, syns dom inte utan ska man se dom får man röra mej fingrarna så känner man juh att huden är lite djupare ner där el vad man ska säga.

,så visst har jag vart nojjig denna grav att jag ska åka på en jätte massa. men en så länge är det ingen ny. Men magen är mindre denna gången så är väl kanske det =)

2011-05-06 @ 14:46:31
URL: http://lifeofjen.blogg.se/
Postat av: Valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma..

Åh gumman, har du också allergi? Visst är det jobbigt. Hua för det!



Hoppas allt är bra idag annars! :)

Kramis!

2011-05-06 @ 16:46:58
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: fia

haha jamen exakt, vad hemskt att ha med sig sin barnmorska på förlossningen:p

2011-05-06 @ 18:10:04
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0