Fast Five

Igårkväll var jag, sambon och en vän på bio och såg Fast Five. Äntligen!
Och fy tusan vad bra den var, helt klart bättre än de andra utan tvekan. Det ska ju även komma en uppföljare nu som en till blir det och det förstår man nästan, ja ni får se filmen själva, jag ska inte avslöja något.. Dock något som jag saknade i filmen var nog lite mer bilar, lite mer racing annars har jag absolut inget att klaga på.



Okej, en sak till. Jag rekommenderar ingen gravid kvinna med foglossning, värk i höfter,bäcknet och en bebis i magen som trycker på att gå på bio. Jag höll på att avlida i stolen och min sambo trodde jag höll på att föda :) En kudde bak i ryggen hade kanske gjort det hela lite lättare med tanken på att filmen var 2 timmar lång.

2011-05-26 @ 13:05:30 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

h, jag vill också se :D Men ja, jag vet isst jag var på bio så var det skitjobbigt att sitta i dom där stolarna med magen som pressade i typ 2h ;P haha men det blir väl inte så mycket bio efter bebisen är ute heller då! Tur man kan hyra hem sen ;) Vi har en projektor hemma, så jag får väl låtsas jag är på bio ^^

2011-05-26 @ 13:21:04
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

haha jaa, jag får göra det :D Det är ju inte olagligt att ladda hem i Norge så ;) Eller dom har ingen lag mot det i alla fall! :)



Ja, jag gipsade ju magen i vecka 8 tror jag det var... Vi köpte ett sånt kit på en bokhandel här i stan. Så smörjde man först in hela magen med någon fet salva och sen klippte vi olika storlekar på gipsbanden, så fick John blöta dom och klistra på mig överallt :D Det var kladdigt, men kul ;)



Det du måste tänka på bara är att inte låta magen ligga "på mage" och torka, för jag hade min så och då blev det som att kanterna vek ut sig och den blev lite större än vad magen egentligen var :/

2011-05-26 @ 15:21:03
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: cammie

haha, jag gick på bio när jag var gravid med äldsta sonen. Efter halva filmen fick jag gå upp och sätta mig på trappan för jag klarade inte av de där jäkla stolarna.. såg inte klart filmen, för palla inte sitta på trappan heller =)

2011-05-26 @ 15:40:12
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0