Vilken lång dag

Vilken dag det har varit, har varit igång sedan halv 7 imorse och nu sitter jag ner och kan äntligen koppla av på hela dan. Föräldrarträff - del 3 är avklarat och vi pratade mest amning idag, vilket kan vara tufft och jobbigt om det inte fungerar. Fick lite information som jag ska lägga mig i sängen sen innan det är sovdags och läsa igenom. Det roliga med gruppen är att det är jag och en till som ska efter varandra, Hon den 9 juni och jag den 10 juni, vi får se vem som får först. Ska bli rätt spännande att se + att vi är lika gamla båda två :) Sen kommer de resterande efter den 14 juni och senare. Men det finns egentligen inget som säger att de inte kan få före, man vet aldrig när de små liven vill titta ut!

Efter träffen handlar vi, lagade mat, åt maten och nu rastat av Gizmo. Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara vila mig. Fortfarande lite magsmärtor kvar men mest av allt är jag helt slut i kroppen och i huvudet! Jobbar imorgon med och då ska jag upp tidigare än idag och jobba längre imorgon så sömn behöver jag få.. Godkväll på er!

2011-03-15 @ 20:17:30 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Martina

Låter som en bra dag som ni haft!



Ha en fin onsdag. Kram

2011-03-16 @ 06:47:36
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag ville också prata smärtlindring och förlossning men nu får vi ju en extra gång om det så det känns ju bra! Det är lite segare än jag trott med informationen på familjeträffarna... Trodde dem skulle va mer planerade eller vad man ska säga. Men det är ändå kul att träffa alla och att bli lite mer förberedd! Ja jag undrar när dom vill titta ut våra bebisar... Jag vill inte heller gå över... Hoppas t.o.m dem kommer lite tidigare:) man längtar ju ihjäl sig!

2011-03-16 @ 11:22:34
URL: http://annathomsson.blogg.se/
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Det blev något fel när jag skickade förra kommentaren, vet inte om den kom fram så jag skickar en till ;>



Jaa, jag är sjukt glad att jag bara har ont i revbenen än så länge! Låter så hemskt när alla berättar om hur ont dom har :P Jag klarar mig gärna utan ^^



På förra UL:et så tittade dom jättelänge på bebisens hjärta, men dom såg aldrig ett kryss där som dom tydligen skulle se. Dom sa att han låg för konstigt för att se det. Men så skickade dom hem oss och sa att "allt är säkert bra!". Men det kändes inte så betryggande för mig att "det säkert är bra", så jag tjatade mig till en ny tid så att dom ska kunna se att allt är som det ska! :)

2011-03-16 @ 15:01:29
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Helena

Brukar läsa din blogg men inte kommenterar så jag ville bara säga Hej och att jag gillar den :)

2011-03-16 @ 16:24:00
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja just det öppna förskolan menar jag, tack hehe. I oxhagen väl? Jaså vad synd att du missar halva. Får uppdatera dig om det sägs nåt vettigt:)

2011-03-16 @ 17:19:59
URL: http://annathomsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Men du måste lova att lyssna på din kropp! Orkar den inte så ska du inte tvinga dig själv att jobba, för det är inte bra för någon av er!



Jasså? Har han blivit stor nu? Hih. Viktor ser inte stor ut, men han väger massor :D

2011-03-16 @ 19:40:14
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag gick aldrig i någon föräldragrupp faktiskt. JAg träffade en helt underbar skara av mammor på familjeliv istället och vi hänger ännu, helt fantastiskt roligt!!

2011-03-16 @ 21:56:32
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0