Nu var man hemma

Nu är jag och Gizmo hemkomna ifrån Malmö. Det har varit super trevligt och mysigt att få träffa släkten. Det blir inte att vi ses så ofta då vi lever 30 mil ifrån varandra. Men nästa gång vi ses, ja då är det dags för att döpa bebisen som ännu ligger i magen. Men ack vad den har varit rörlig hela helgen och nu när jag kom hem och bebisen fick höra pappas röst, då rörde det sig en del :)

Jag ska landa lite och se till att få i mig något att äta. Imorgon är det dags för andra föräldrarträffen, en jurist ska komma och dela med sig lite bra och viktig information. Men nu ropar magen efter mat och fogarna ska få sig lite vila och massage. De är sååååååå hopplösa!



2011-03-07 @ 17:20:06 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Jag förstår att det är tråkigt, men som du säger så är det juh alltid skönt att komma hem igen :) Vart ska ni döpa bebisen sedan?



Kram <3

2011-03-07 @ 17:50:35
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Angelica - Gravid v40

Skönt att vara hemma igen kan jag tänka mig! :)

2011-03-07 @ 18:26:49
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0