Lugna dagen i magen

Som rubriken säger så har bebisen varit väldigt lugn jämfört med vad den brukar. H*n rörde sig en del innan idag och då satt jag på en stol med 7 barn runt omkring mig som ville känna på magen :) Det är jätte mysigt och barnen är såååå glada, fast att vissa inte riktigt förstår vad som kommer att ske och hur bebisen ska komma ut.

Micke och jag har varit ute hos Petra med sambon och Leon och myst lite. Micke skulle fixa datorn och Petra skulle känna på magen, men bara för det så var h*n så lugn, fast att jag fick en kort sammandragning. Nu har jag iallafall diskat upp disken och nu har jag satt mig tillbaka i soffan, har känningar i fogarna så nu blir det vila och Big Brother ikväll :) Kan inte bara missa det, deras uppdrag är ju sjukvård!

Imorgon är jag ledig - Vi har stängt på jobbet. I och med att jag inte har en fast tjänst där så slipper jag gå på deras kurs/utbildning tillfälle imorgon. Så jag kommer nog träffa Petra och Leon imorgon. Är det fint väder vill jag nog ta en längre runda med Gizmo, vi får väl se hur dagen ser ut.

2011-03-16 @ 20:55:56 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Härligt med en ledig dag =)

2011-03-16 @ 21:58:36
URL: http://saratilling.se
Postat av: Josefine

bigbrother är ju himla bra alltså, vi har den kanalen så det står på dygnet runt typ ;D denna veckans uppdrag är ju jättekul, de ser så roliga ut alltså !

2011-03-17 @ 09:28:50
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Det är bättre du tar det lugnt och vilar dig, för en förlossning är inte lätt. Så jag tror det är bra om du skippar att jobba maj ut så du inte sliter på kroppen.



Viktor är 33 dagar idag, och förra torsdagen vägde han 4450 gram (han går upp fortare med ersättningen). Men han är så liten som han är i min famn (tror jag), för jag när tar bara bilder på honom blir det ett annat fokus, och även vinkel så det kanske är därför han ser större ut :)



Kram <3

2011-03-17 @ 10:15:56
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Vad mysigt med alla rörelser och vilka söta barn :D



Skönt med en ledig dag gumman!

2011-03-17 @ 11:31:33
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0