Lortgris

Kom nyss hem ifrån en promenad med Gizmo.
Och fy tusan vad skitig han var. Helt otroligt. Jag menar det är inte alls så blött ute och ändå blir han så skitig.. Så det fick bli en dusch och nu luktar han blöthund + schampoo.



Medans jag själv har kurerat mig hyfsat bra så har min sambo blivit sämre. En fruktansvärd huvudvärk och ont i bröstet och lungorna, så blir det jouren ikväll då vårdcentralen inte hade tider. Det är inte alls kul att se han må så dåligt. Jag menar han var nästan vid jobbet då han blev mycket sämre och nu sitter han bredvid mig och jag tycker så synd om honom <3

2011-03-04 @ 15:04:13 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Fy fan vad smutsiga dom blir i det här vädret. Usch! Jag tycker jag torkar av henne ordentligt men ändå är det riktigt skitigt här hemma efter Leeloo :/



2011-03-05 @ 17:00:18
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Hahahahahha ^^ Man bara måste älska när andras hundar blir skitiga, hihi. Det är sååå jobbigt så jag njuter av att det är någon annans hund och inte min egen lortgris :P

2011-03-07 @ 11:10:23
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0