Fika och lite saliv

Jag och sambon har varit hos Petra och Leon och fikat lite. Min sambo skulle få "övningsbära" Leon lite nu när det är dop på söndag. I och med att han är gudfar ska han bära honom fram till prästen. Så efter en stund hamnade han i min famn och det är så himla mysig. Fast han kan vara lite ledsen och inte fullt så nöjd alltid så är det inga problem. Efter att ha matat och rapat honom så fick jag lite saliv på mig, men det tillhör :) Jag tog på mig något som ändå ska tvättas imorgon så det är lugnt. Måste även vänja mig vid det inför vårt egna barn.


Sambon och Leon


Kissen Sessan, som kan vara en riktigt bitch :)

2011-03-10 @ 19:56:07 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Jaha, där ser man :) Skönt att du ändå har de tiderna, så du slipper allt för tidiga mornar, och sena kvällar.



Ja, men vi måste verkligen ses sedan - det är ett stort måste! :D



Kram <3

2011-03-10 @ 20:17:20
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Hihi, lite saliv :) Ja, det är bara att vänja sig. Det första Minna gjorde när hon föddes var att bajsa på min mage.. Härligt, eller inte :P Hon har både kissat, bajsat och kräkts på både mig och sambon. Det hör liksom till!

Kram

2011-03-11 @ 09:00:19
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0